czwartek, 28 sierpnia 2014

Jaki rodzaj ćwiczeń na trening pleców?

 W większości przypadków chorób kręgosłupa zaleca się aby nie unikać ruchu. Stwierdzono, że ćwiczenia znacznie ograniczają ryzyko stanów depresyjnych, co najważniejsze mogą zmniejszyć zapotrzebowanie na leki przeciwbólowe. Jaki zatem wybór ćwiczeń mamy do wyboru?

Trening pleców

Joga - działa jednocześnie na wielu płaszczyznach, zwiększa elastyczność, buduje siłę mięśni i poprawia równowagę. Medytacja i oddychanie zmniejsza stres i wywołuje poczucie dobrobytu. W jednych z najbardziej rygorystycznych badań klinicznych przeprowadzonych przez naukowców w Seattle, podzielono wolontariuszy na grupy  jogi, ćwiczeń aerobowych i treningu siłowego. Po 26 tygodniach, uczestnicy grup jogi odnotowała znaczną ulgę od bólu kręgosłupa.


Pilates – Podobnie jak joga, skupia się na kontrolowanym ruchu i oddychaniu, jego istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni . Ten typ ruchu ma na celu poprawę równowagi podczas budowy siły mięśni, stając się bardziej wytrzymałymi i elastycznymi. Na uwagę zasługuje fakt, że pilates nie wymaga od was powtarzania ćwiczeń w nieskończoność  - każde z ćwiczeń wykonywane jest kilka-kilkunastokrotnie, dzięki czemu unikacie uczucia znudzenia lub zmęczenia






Trening aerobowy- Ćwiczenia aerobowe mogą być równie skuteczne dla poprawy funkcjonowania waszego kręgosłupa. Bieżnia, spacery, jazda na rowerze stacjonarnym bądź wchodzenie po schodach w znacznym stopniu poprawi przede wszystkim waszą kondycję, samopoczucie. Zwłaszcza osób, których dotyczą przewlekłe bóle krzyża i przepukliny dysków (zwyrodnienia kręgosłupa).






Pływanie – Okazuje się, że pływanie jest co najmniej tak samo skuteczne, jak inne programy ćwiczeń na ból dolnej części kręgosłupa. Pływanie i ćwiczenia w wodzie dla większości grupy ludzi, mogą się okazać bardziej atrakcyjne, zwłaszcza kiedy dla przykładu podczas chodzenia po bieżni czy wykonywania innych rodzajów ćwiczeń doświadczają bólu pleców.






Nubax Trio urządzenie do ćwiczeń kręgosłupa - Najprostszy i najłatwiejszy obecnie sposób, by zacząć dbać o poprawę funkcjonowania swojego kręgosłupa. Zwłaszcza jako sposób na zwiększenie zawartości wody w krążkach międzykręgowych, a prawidłowa rehydratacja przywróci swobodę poruszania się, zmniejszając ucisk korzeni nerwowych w przypadku wypuklin, więcej znajdziecie pod adresem http://www.nubax.pl 
Jest to przez nas najbardziej zalecana forma rozpoczęcia ogólnej terapii. Możliwe, że już na tym etapie uwolnicie się w 100% od bólu. Łącząc jednak trakcję kręgosłupa Nubaxem z tradycyjną formą ćwiczeń, zyskacie optymalny program na poprawę waszego funkcjonowania w codziennym życiu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz